Testimonials

Aanbieders van professionalisering

Het prototype van het i-Learn leerplatform toont een stevige sprong voorwaarts voor zowel leerlingen als leerkrachten. Het platform integreert een heel landschap aan digitale tools in overzichtelijke stap-per-stap leerprocessen. Leerlingen krijgen één overzichtelijk leertraject en hoeven niet constant van platform te wisselen. Leerkrachten kunnen het leren vanuit diverse tools in één platform opvolgen. Ook mooi is dat samenwerking tussen leerkrachten met diverse tools kan. Voorheen was platform- of toolkeuze eerder een spelbreker en i-Learn is in deze een gamechanger!

Mark Willems, coördinator vanuit de onderwijsverstrekkers voor de i-Learn coaches
Lager en secundair onderwijs

Ik ben meer dan getriggerd om de evolutie te zien. Er kan een mooie toekomst in zitten die wij in het Vlaamse onderwijs ECHT nodig hebben.

i-Learn co-piloot
Aanbieders van professionalisering

Ik ben niet zo handig met alle computer-tools, zeg maar. Maar dit was zeer gebruiksvriendelijk. Op het eerste gezicht ook een ruime mogelijkheid aan oefeningen. De oefeningen die ik uittestte waren zinvol.

i-Learn coach
Lager en secundair onderwijs

Bij aanvang was er gemeld dat er een klas ging aansluiten waarin veel leerlingen problemen hebben met gedrag en motivatie. De angst op mislukken van het pilootproject voor deze klas werd mee opgenomen in de verwachtingen. De klas blijkt echter enorm vlot te starten met het leerspoor. De leerlingen zijn enorm gemotiveerd van start gegaan, namen hun verantwoordelijkheid en werken opmerkzaam zelfstandig.

leerkracht, pilootschool Sint-Jozef & Sint-Janneke (Eeklo)
Aanbieders van digitale tools

When developing i-Learn we don’t just build fancy windows and buttons. We translate educational business cases into something human, based on real user feedback. Our goal with i-Learn is to deliver a new and better way of personalized learning. Loved by its users. Ready for tomorrow.

Filip Scheir, AE
Aanbieders van professionalisering

Toen ik ging aanmelden had ik het portaal veel voller verwacht. Dat het niet zo was, vond ik eigenlijk een pluspunt omdat je niet overvallen wordt door alles, maar juist op je eigen tempo alles kan aanpassen en het zo van het begin al heel overzichtelijk was.

student onderwijskunde
Lager en secundair onderwijs

Onze leerlingen laten uit zichzelf aan hun ouders zien waarmee ze aan de slag zijn gegaan in de klas. Ze zijn dus superenthousiast!

leerkracht, pilootschool Sint-Jozef & Sint-Janneke (Eeklo)
Lager en secundair onderwijs

Bij de eerste kennismaking met het portaal vallen de uitgebreide mogelijkheden op. Er is een grote mate van eigenaarschap verweven doorheen het platform waardoor leerkrachten hun eigen stempel kunnen zetten.

leerkracht, pilootschool De Kleine Prins (Diest)
Lager en secundair onderwijs

Blij dat ik dit zie bloeien nadat ik vanuit mijn inforonde in Nederland het gevoel had dat we hier in België nog niet ver stonden en “weer” achterliepen. 😉

i-Learn co-piloot
Lager en secundair onderwijs

Aangezien ik van bij het begin betrokken was heb ik een zeer mooie evolutie gezien. De eerste indrukken van het platform zijn positief. Het ziet er zowel aan leerkracht- als leerlingzijde intuïtief, sober en gebruiksvriendelijk uit. Er werd duidelijk rekening gehouden met de verwachtingen die we hadden.

ICT-coördinator, pilootschool Sint-Jozef & Sint-Janneke (Eeklo)
Lager en secundair onderwijs

Voor de leerlingen vind ik het alvast heel fijn dat er een login is met figuren. Dat sluit heel nauw aan bij de denkwereld van kinderen. Op die manier zullen ze zeker en vast al heel nieuwsgierig zijn om te starten.

leerkracht, pilootschool De Springplank (Tielt)
Lager en secundair onderwijs

Normaal gaan de leerlingen naar een “ik ben klaar” boekje wanneer ze tijdens de les klaar zijn met een opdracht. Nu was er een leerling die naar het Squla account ging (dat ze via haar leerspoor ontdekt had) en zelfstandig Engels begon te leren.

leerkracht, pilootschool Sint-Jozef & Sint-Janneke (Eeklo)
Lager en secundair onderwijs

De lay-out zie er goed uit en zal volgens mij de leerlingen aanspreken. Ik heb ook de indruk dat de koppeling tussen leerkrachten en leerlingen goed werkt.

leerkracht, pilootschool secundaire freinetschool ‘tvier (Kortrijk)
Lager en secundair onderwijs

Duidelijke instructies voor de leerlingen. Fijn om individueel te werken op het eigen tempo. Er zijn soms erg creatieve opdrachten voor de leerlingen.

leerkracht, pilootschool Sint-Michielscollege (Brasschaat)
Lager en secundair onderwijs

De school was aangenaam verrast over de gebruiksvriendelijkheid en de snelle ontwikkeling – pluim voor heel het i-Learn team!

leerkracht, pilootschool De Kleine Prins (Diest)
Aanbieders van professionalisering

“The Network Always Wins”, zo luidt de titel van een boek van Peter Hinssen. i-Learn kan dat netwerk voor onderwijs in Vlaanderen ontsluiten en dat is broodnodig om meer ruimte en focus op het leren te bekomen en minder op digitale bijkomstigheden. Vandaag tonen de verschillende onderwijsverstrekkers al dat ook zij samen een netwerk kunnen bouwen rond de implementatie van i-Learn. Zo vele anderen zijn al betrokken! Dit is een verhaal dat we samen groot kunnen maken. Laten we daarvoor gaan!

Mark Willems, coördinator vanuit de onderwijsverstrekkers voor de i-Learn coaches